pencil

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Same old same old

Av Emilia - 1 augusti 2012 00:17

Detta väcker minnen!! 

     

Geisha!! Min älskade vän, vad hände med dig sen ^^ ;) <33333333333333333333333

Aja, failbilder på mejj och Geisha kommer next ;) 

      

Haha, jaha. Det är bara att le ^^ ;) <333333333333333333333

 

Åh Korint, du finns ALLTID i mina tankar ÄLSKADE ponny!

 

Åke eller vafan han hette, bitis-hästen som bet och bet och bet. Men har var nog roligt att rida och söt ;) <3

 

ponnyn jag aldrig kommer glömma. Älskade Naftali (Naffi) <3333333333333

 

Haha, Patrick lite otippat ^^ ;)

       

Charlie, det går inte en dag utan att jag tänker på det hemska öde du fick. Nu ska vi inte riva uppå det tråkiga utan hålla oss på det bra och glada! Men Jag ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!

Film när jag Hoppar älsklingen <33333333Pööösss på dejj! 

Men det jag inte fattar var att "småungarna" sa att det var mitt fel för att jag vissiterade för mycket. Herregud, man kan INTE vissitera en häst för mycket. Att vissitera betyder att man kollar om hästen är friskt. Ibland behöver man göra det MÅNGA gånger samma dag för att se hur den reagerar, efter lång vila, kort vila efter ridpass o.s.v och hur och vart på hästen/ponnyn man trycket, man kan inte säga att ma vissiterar en häst för mycket jag är fortfarande FÖRBANNAD!!!! På ungarna för att ha anklagat mejj. Med ungar menar jag att en eller två var äldre än mejj ^^ 

 

Första bilden på älsklingen någonsin!!  Hon var i perfekt kondition när hon kom! 

 

Fösta hältan :( Min älskade vän, du är en av dom sista jag har kvar du är mitt allt, mitt hjärta och mitt liv. Jag hoppas du vet att jag älskar dig oändligt! <33333333333333333333


Det var väl det jag hade att säga för stunden. Filmen vart tråkigt och jag kände mig 4 ever alone med spökena ^^ klockan är 00.31 ;) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 4 februari 2014 18:06


Hejsan alla, de va ett tag sedan... tror ingen minns den här bloggen. men vad tycker ni. sk jag ta upp bloggandet igen? O vad ska bloggen handla om? Ska de va en hästblogg eller något annat. ärligt talat så vet jag inte själv. Jag tror de skulle bli ...

Av Emilia - 5 augusti 2012 22:39

Hej hej hej, alla typ inga som läser min lilla blogg. Hur mår ni idag?? Jag mår bra har badad och kollat på TV hela dagen... TRÅKIGASTE LIVET EVEERR!! Rädda mejj!! :( Ok, mamma och papap hämtade min laddare som är samma som USB-sladden idag så ni kan...

Av Emilia - 5 augusti 2012 01:14

Hej hej!! Säger förlåt för ett sent inlägg... igen... har nt haft tid. Vi gick upp åt frukost och år frukost, kollade på tv, badade förös, kollade på tv och badade typ ^^  jag har dykt mycket och träffat på nya fiskstim. Ibörjan av sommaren var jag o...

Av Emilia - 4 augusti 2012 01:43

       Tja, tja boggen ^^ Haha, idag gick jag upp kl.10 trött som vanligt efter gårdagen. Jag åt frukos tillsammans med min goda vän TV som inte ville ta in någon annan kanal en nickelodeon idag.... ftörigt när antennen på taket got söndet och...

Av Emilia - 2 augusti 2012 23:29

Hej, har varit och kollat på "The amazing spiderman" (staaaav) Den var faktiskt jätte bra! :) När jag gick därifrån hörde jag några spela  "knocki'n on the hevens door" Jag har aldrig hört den så innan. Den var faktiskt sjukt fiiin! Jag ha inte så my...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13år som älskar att rida och sköta om favvisarna ute i stallet. Jag rider på VästervikortensRF Jag har en foderponny och tre sköthästar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards