pencil

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Dagen dåh.

Av Emilia - 31 juli 2012 20:16

Vaknade rund 11 tror jag ^^ Jag gick upp när jag inte kunde somna om. Bredde mejj en knäcke-macka och gjorde iordning lite choklad.  Jag åt det framför TV:n innan jag gick ner och försökte blogga men det gick åt helvete. Jag försökte också ladda upp biklderna från ridlägret men det gick åt helvete det me. Sen snackade jag med follk och någon gång idag kom ida. Vi cyklade till affären köpta varsin glass och lite onyttigheter ^^ Man lever ju bara en gång i livet. Men jag borde sluta med det efter som att jag försöker banta. Men vi cyklade ner till stan och vi såg när tåget åkte innan vi fortsatte ner till ekhagens sommarhagar, jag hälsade på Theas pappa Bosse och så vände vi och cyklade hem igen. 

Jag åt blodpuddig till middag och Ida och jag hoppade i min trädgård innan hon skulle gå hem. Och nu sitter jag här frammför dator igen och snackar med folk på howrse ^^ Kl.9 är det alltid film så det ska man ju kolla in. Men jag är lite 4 ever alone efter som att jag får titta ensam varje kväll... :( Ni får GÄRNA vara med!! ;)

   <--- Mitt stall! 

 

Nappe: B-ponny. SJUKT SÖT min ridläger-kompis Cornelia red den  ett pass ^^

Lucienn: C-ponny avblekbar skimmel. 4 år jag red ut ett pass på henne. 

Charlie: B-ponny andnings besvär en av mina bästisar: Thea hade honom ett ridläger ;) 

Amadea: C-ponny?? Henne vet jag inte så mycke mer om ^^ ;) 

Melissa: D-ponny jätte fin häst som har tävlat alla grenar inom fällttävlan har jag för mig om ^^ ;) 

Haha och Rebo känner ni väl igen ;) 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emilia - 4 februari 2014 18:06


Hejsan alla, de va ett tag sedan... tror ingen minns den här bloggen. men vad tycker ni. sk jag ta upp bloggandet igen? O vad ska bloggen handla om? Ska de va en hästblogg eller något annat. ärligt talat så vet jag inte själv. Jag tror de skulle bli ...

Av Emilia - 5 augusti 2012 22:39

Hej hej hej, alla typ inga som läser min lilla blogg. Hur mår ni idag?? Jag mår bra har badad och kollat på TV hela dagen... TRÅKIGASTE LIVET EVEERR!! Rädda mejj!! :( Ok, mamma och papap hämtade min laddare som är samma som USB-sladden idag så ni kan...

Av Emilia - 5 augusti 2012 01:14

Hej hej!! Säger förlåt för ett sent inlägg... igen... har nt haft tid. Vi gick upp åt frukost och år frukost, kollade på tv, badade förös, kollade på tv och badade typ ^^  jag har dykt mycket och träffat på nya fiskstim. Ibörjan av sommaren var jag o...

Av Emilia - 4 augusti 2012 01:43

       Tja, tja boggen ^^ Haha, idag gick jag upp kl.10 trött som vanligt efter gårdagen. Jag åt frukos tillsammans med min goda vän TV som inte ville ta in någon annan kanal en nickelodeon idag.... ftörigt när antennen på taket got söndet och...

Av Emilia - 2 augusti 2012 23:29

Hej, har varit och kollat på "The amazing spiderman" (staaaav) Den var faktiskt jätte bra! :) När jag gick därifrån hörde jag några spela  "knocki'n on the hevens door" Jag har aldrig hört den så innan. Den var faktiskt sjukt fiiin! Jag ha inte så my...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13år som älskar att rida och sköta om favvisarna ute i stallet. Jag rider på VästervikortensRF Jag har en foderponny och tre sköthästar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards